Panamagie

Deze weblog gaat over onze emigratie ervaringen (2006 - 2011). We hebben een herbebossings en toerisme bedrijf. We ontvangen gasten in onze bed en breakfast en bos-tuin. Zie www.hotelheliconiapanama.com Voor de tuin, zie: www.tanagertourism.com Ecotoerisme is belangrijk - ECO betekent voor ons 'Ecological and Community Oriented'. Nieuwe blogs met meer fotos, zie: www.panamagic.wordpress.com Volg ons ook op facebook: Heliconia Inn e-mail naar: tanagertourism@gmail.com

vrijdag, december 01, 2006

Geen fotos dankzij Panasonic

Ik was al een tijdje van plan om wat foto’s op het blog te zetten. Dat lukt me helaas niet omdat onze gloednieuwe digitale panasonic Lumix DMC-TZ1 camera binnen twee maanden kapotging en de reparatie al twee maanden op zich laat wachten. En dat komt weer omdat Panasonic in Panama de reparaties laat uitvoeren door het bedrijf Digitec en dat bedrijf is zo inept dat het ze een maand kost om je te vertellen wat het gaat kosten. Ze kunnen je overigens wel onmiddelijk vertellen dat het niet onder de garantie valt.

En dan moeten ze de onderdelen nog gaan bestellen. Die nieuwe onderdelen moeten uit Japan komen......per schip. Dat schip komt officieel op 15 december aan, dus die camera zien we niet terug voor het nieuwe jaar, schat ik zo.

Ik heb al eens rondgekeken op het internet en daaruit blijkt dat meerdere mensen hetzelfde probleem met dezelfde camera hebben en ook ontdekten dat het niet onder de garantie valt. Ik ben dus de enige niet.

Dus een goede raad: als je een nieuwe digitale camera koopt, vermijdt de Panasonic Lumix als de pest.

0 Comments:

Een reactie posten

<< Home